Include ( ../H-START_480-001.eng ) Wagon ( Comment ( " tárcsafék ") ORTSBrakeShoeFriction ( 0 0.42 1 0.40 2 0.39 3 0.38 4 0.37 5 0.37 7 0.36 8 0.35 9 0.34 12 0.33 14 0.32 16 0.31 20 0.30 24 0.30 30 0.29 34 0.28 40 0.27 48 0.26 56 0.26 68 0.25 84 0.24 120 0.23 160 0.23 ) Comment ( OR adatok, jó lenne valós adattal dolgozni, de egyelőre ez van ) ORTSDirectAdmissionValve ( 0 ) ORTSAuxilaryResCapacity ( 20.25ft^3 ) ORTSNumberBrakeCylinders ( 2 ) ORTSBrakeCylinderSize ( 10in ) ORTSBrakeInsensitivity ( 0.005bar/perc ) Comment ( " légveszteségi jellemző " ) ORTSBrakePipeVolume ( 10.95l ) ORTSPantographs ( Pantograph ( Delay ( 6s ) ) Pantograph ( Delay ( 6s ) ) ) ORTSDavis_A ( 502.8 ) ORTSDavis_B ( 1.5465 ) ORTSDavis_C ( 1.437525 ) ORTSBearingType ( Roller ) ORTSAdhesion ( ORTSCurtius_Kniffler ( 11.53 82 0.601 0.7 ) Comment ( tömeg/7.11 tömeg C D ) Comment ( a C érték az alap érték duplája, így nem fog köszörülni ) Wheelset ( Axle ( 1 ORTSInertia ( 1879 ) ORTSRadius ( 0.5 ) ) Axle ( 2 ORTSInertia ( 1879 ) ORTSRadius ( 0.5 ) ) Axle ( 3 ORTSInertia ( 1879 ) ORTSRadius ( 0.5 ) #1000mm átmérő ) Axle ( 4 ORTSInertia ( 1879 ) ORTSRadius ( 0.5 ) #1000mm átmérő ) ) ) ORTSRigidWheelBase ( 3.4 ) ORTSTrackGauge ( 1.435 ) ORTSLengthBogieCentre ( 10.4m ) ORTSLengthCarBody ( 18.9m ) ORTSLengthCouplerFace ( 19m ) ORTSNumBogies ( 2 ) ORTSWheelFlangeLength ( 0,02m ) ORTSMaximumWheelFlangeAngle ( 35deg ) ) Engine ( ORTSMainResChargingRate( 0.04bar/s ) ORTSEngineBrakeReleaserate ( 2.5bar/s ) ORTSEngineBrakeApplicationrate ( 2.5bar/s ) ORTSBrakePipeChargingrate ( 20.7bar/s ) ORTSBrakeServiceTimefactor ( 1.09 ) ORTSBrakePipeTimeFactor ( 0.003 ) ORTSBrakeEmergencyTimeFactor ( 0.1 ) ORTSSpeedRegulatorPneumaticBraking ( True ) comment ( A levegős féket a CC vezérli. ) ORTSSpeedREgulatorDynamicBraking ( False ) comment ( A dinamikus féket a CC vezérli a DynamicBrakeIsSelectedForceDependant beállítással. ) ORTSTrainBrakesControllerMaxOverchargePressure ( 5.4bar ) comment ( túltöltés beállítása ) ORTSTrainBrakesControllerOverchargeEliminationRate ( 0.08bar/s ) Comment ( release állásban a kigyenlítési, elszivárgási sebesség ) ORTSDriveWheelWeight ( 82t ) comment ( a tömeg oszva a tengelyek számával, szorozva a hajtott tengelyek számával adja a tapadó súlyt ) ORTSNumberDriveAxles ( 4 ) Comment ( hajtott tengelyek száma ) ORTSWheelSlipCausesThrottleDown ( 1 ) Comment ( köszörülésnél eldobja a vezérlést, ha nem kell akkor az értéke 0 ) ORTSEmergencyCausesThrottleDown ( 1 ) Comment ( vészféknél eldobja a vezérlést, ha nem kell akkor az értéke 0 ) ORTSCircuitBreaker ( Manual ) ORTSCircuitBreakerClosingDelay ( 2 s ) ORTSPowerOnDelay ( 2 s ) ORTSAuxPowerOnDelay ( 1s ) ORTSPowerSupply ( Default ) Comment ( Az alábbi beállítások működtetéséhez, megfelelő szkript híján a beépített szkriptet használja ) ORTSBattery ( Comment ( Akkumulátor kapcsoló ) Mode ( Switch ) Comment ( Kézzel kapcsolni, nyomógombos működtetés esetén PushButtons az érték ) Delay ( 2s ) Comment ( Bekapcsolási késleltetés ) ) ORTSMasterKey ( Mode ( Manual ) Comment ( Reteszkulcs, pakett kulcs ) DelayOff ( 10s ) Comment ( Kikapcsolási késleltetés ) HeadlightControl ( 1 ) Comment ( Fényszórók vezérlésének engedélyezése, csak akkor kapcsolhatók be a lámpák, ha ez engedélyezve van ) ) ORTSElectricTrainSupply ( Comment ( Villamos fűtés engedélyezése ) Mode ( Switch ) ) ORTSTrainControlSystem ( ..\\..\\common.script\\EVM.cs ) ORTSTrainControlSystemParameters ( ..\\..\\common.script\\EVM120.ini ) ORTSCruiseControl ( MaxForceSteps ( 20 ) SpeedSelectorStepTimeSeconds ( 0.5 ) comment ( Sebességnövelés gyorsasága,0.3 egy lépés, 0.3 másodperc alatt. ) DynamicBrakeMaxForceAtSelectorStep ( 50 ) comment ( A fék ennyi lépésben éri el a 100% -ot, minél alacsonyabb a lépés, annál alacsonyabb a maximális fék százalék. ) NominalSpeedStep ( 5 ) comment ( A Shift + A vagy a Shift + D megnyomásakor hány sebességegységet változzon a kiválasztott sebesség. 5>>5km6h egy lépés ) UseThrottle ( False ) comment ( Ajánlott beállítás: hamis az elektromos mozdonyoknál, igaz a dízeleknél ) UseThrottleInCombinedControl ( False ) comment ( A menetkart erőválasztóként vagy fordulatszám -választóként használják, akkor is, ha kombinált vezérlésben van. ) UseThrottleAsForceSelector ( True ) comment ( Ha a ControllerCruiseControlLogic értéke None, akkor a menetkar Auto módban megváltoztatja a maximális CC erőt. ) StartReducingSpeedDelta ( 0.5 ) comment ( Minél alacsonyabb a szám, annál hamarabb csökken a szabályozó teljesítménye ) StartReducingSpeedDeltaDownwards ( 0 ) comment ( Ha nem nulla az értéke akkor felülbírálja az előző paramétert a dinamikus fékezésnél ) ForceRegulatorAutoWhenNonZeroSpeedSelected ( True ) comment ( Ha nem nulla sebességet választ, a szabályozó automatikus értékre áll ) ForceRegulatorAutoWhenNonZeroForceSelected ( False ) comment ( A szabályozó automatikus kényszerítése, ha nem nulla erő van kiválasztva ) ForceRegulatorAutoWhenNonZeroSpeedSelectedAndThrottleAtZero ( True ) comment ( Az erőszabályozó automatikus, ha nem nulla sebességet választ, és szabályzó nullánál van. ) MaxForceKeepSelectedStepWhenManualModeSet ( False ) comment ( A kiválasztott erő megtartása amikor kézi üzemmód van beállítva. ) ForceResetRequiredAfterBraking ( True ) comment ( A kézi fékezés után az erő újbóli alkalmazásához először nullázni kell az erőt ) ForceResetIncludeDynamicBrake ( True ) comment ( Kényszer visszaállítás, Dinamikus fék használatával ) ResetForceAfterAnyBraking ( True ) comment ( Az erő visszaállítása minden fékezés után ) DynamicBrakeIsSelectedForceDependant ( True ) comment ( A dinamikus féket a CC vezérli. ) Options ( "RegulatorManual, RegulatorAuto, SelectorOn, StartFromZero, EngageForceOnNonZeroSpeed" ) ThrottleFullRangeIncreaseTimeSeconds ( 4 ) comment ( A megadott idő alatt fut fel a teljesítmény 0-ról 100%-ra. ) ThrottleFullRangeDecreaseTimeSeconds ( 4 ) comment ( A megadott idő alatt fut le a teljesítmény 100-ról 0%-ra.) DynamicBrakeFullRangeIncreaseTimeSeconds ( 2 ) comment ( A megadott idő alatt fut fel a vill. fék 0-ról 100%-ra. ) DynamicBrakeFullRangeDecreaseTimeSeconds ( 2 ) comment ( A megadott idő alatt fut le a vill. fék 100-ról 0%-ra. ) DefaultForceStep ( 0 ) comment ( Az OR indításakor ez lesz a kiválasztott erő; általában 0-ra állítják ) DisableCruiseControlOnThrottleAndZeroSpeed ( False ) comment ( Ha a vonat álló helyzetben van, és a menetszabályzót növelik, és a CC még mindig automatikus, akkor ez az üzemmódot manuálisra állítja. ) DisableCruiseControlOnThrottleAndZeroForce ( False ) comment ( Ha a vonat mozog és a menetszabályzót növelik, és a CC még mindig automatikus, és a kiválasztott erő nulla, akkor ez az üzemmódot manuálisra állítja. ) DisableCruiseControlOnThrottleAndZeroForceAndZeroSpeed ( False ) comment ( Kikapcsolja ki a sebességtartó automatikát ha a kiválasztott erő, és sebesség nulla ) DynamicBrakeCommandHasPriorityOverCruiseControl ( True ) comment ( Ha a sebességtartó automatika automatikus, a dinamikus fék kézi aktiválásának elsőbbsége van ) ModeSwitchAllowedWithThrottleNotAtZero ( True ) DoComputeNumberOfAxles ( False ) comment ( tengelyszám bevitele ) ) ORTSMultiPositionController ( Positions ( Position ( SelectedSpeedIncrease SpringLoadedBackwardsImmediately "Increase speed" ) Position ( Neutral Default "Neutral" ) Position ( SelectedSpeedDecrease SpringLoadedForwards "Decrease speed" ) Position ( SelectSpeedZero Stable "Speed 0" ) ) ControllerID ( 1 ) ControllerBinding ( "SelectedSpeed" ) ) ORTSMaxTractiveForceCurves ( 0 ( 0km/h 0kN 200km/h 0kN ) 1 ( 0 300kN 25 250kN 34.72 250kN 55.55 250kN 65.27 170kN 65.5 170kN ) ) ORTSDynamicBrakeForceCurves ( 0 ( 0km/h 0kN 200km/h 0kN ) 1 ( 0.0km/h 77.6kN 2.5km/h 333.5kN 152.5km/h 333.5kN 155.0km/h 329.8kN 157.5km/h 325.4kN 160.0km/h 320.0kN 162.5km/h 314.3kN 165.0km/h 309.4kN 167.5km/h 304.6kN 170.0km/h 300.3kN 172.5km/h 296.4kN 175.0km/h 291.9kN 177.5km/h 287.9kN 180.0km/h 283.9kN 182.5km/h 279.6kN 185.0km/h 275.8kN 187.5km/h 272.5kN 190.0km/h 268.4kN 192.5km/h 265.6kN 195.0km/h 261.9kN 197.5km/h 259.2kN 200.0km/h 255.7kN ) )